Göteborg Älvstranden

Välkommen till en varm atmosfär med intressanta och unika föredrag på torsdagar kl 12:00. Vi träffas på Seglarkrogen i Långedrag. Restaurangen öppnar kl 11:30 vi träffas gärna lite innan mötet.

Vi är en klubb med fokus på de möjligheter till utbyte som Rotary erbjuder. Är du nyfiken på RFE, Rotary friendship Echange eller RYE, Rotary Youth Exchange. Besök vår klubb - som har gett många ungdomar och vuxna möjlighet till utvecklande och intressanta vistelser och kontakter i länder runtom i världen.

Vill du besöka oss som gäst? Du är mycket välkommen!

Titta under under rubriken Kalender för att se de närmaste programpunkterna. Vi föranmäler oss, senast kl 13.00 dagen innan, med ett mail till goteborg-alvstranden@rotary.se   Ange namn, telefonnummer och antal gäster samt eventuella allergier.

Swisha gärna till vår bössa!